Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Perşembe, Haziran 12, 2008

PorSelen

Aralık ayında Bozcaada ve Balayı:))

Bizim genelde Cemle yapacağımız geziler son anda şekillenir; tabii ki bizim için önceden planlanmış bir tatil düşünülemez:) Kendimize teleskop almıştık; ve onun verdiği hevesle!! gökyüzünü nereden daha iyi gözlemleyebiliriz diye düşündük düşündük...:) çok düşündük ve Cem' in izninin bitmesine iki gün kala kahvaltıda Bozcaada' ya gitmeye karar verdik.
.....................................................
Tin tin gayet neşeli başladık yolculuğumuza, elimizde yol haritamız da mevcut..gerçi Cem' in çok güvendiği GPS' i de yanımızda:)) Birden ikimizinde canı kızarmış tavuk istedi; ama inanılmaz bir istek:)) Haritamıza baktık, en yakın yerleşim Biga..Hadi gidelim dedik; Biga' da bırak kızarmış tavuğu yemek yiyecek yer yok..dön dolaş, dön dolaş tesadüf orada konaklanabilinecek en iyi otelin ahçısıyla tesadüfen karşılaştık ve kadın bizi otele götürdü;
.........................................................
Aaaa!! İskeleye ( Geyikli ) geldik; arabadan bakıyoruz bir Allah' ın kulu yok:))İndik; zincirlemişler zaten girişi, kimsecikler yok; sokak da köpek bile yok:)) Bir an donduk kaldık, bir yandan gülüyoruz..

Neyse ki Geyikli de yazlık sitelerden birinin bekçisini bulduk; dedik amca biz nerede nasıl kalabiliriz; adam bize bir yer tarif etti. Oraya gittik bir baktık ki altı kahve, garip bir sürü adam dolu; üst katlarıda Müjde Ar filmlerinden kalma felaket bir yer!!
.......................................
Ertesi gün erkenden kalktık; kahvaltımızı ediyoruz; baktık deniz durgun:))dedik birazdan geçeriz Ada' ya; ama o sırada haberlerde Ege' de kuvvetli lodos beklendiğinin anonsu yapılıyor; bunu duyan var mı:)) yok tabii ki..Bizim gözlemimiz yeter:))
..........................................
neyse güç bela Ada'ya vardık.. Bu sefer Ada' da insan yok:)) bir iki kedi, bir tane açık şarapçı tüm olan bu..Kalmak istesek mümkün değil; tost yapan bir yer bile yok.. Biz de dedik içerlere doğru gidelim; yanılmıyorsam Ayazma diye bir yere giderken harabe bir kaç ev gördük; biraz orada oyalandık. Gitmişken tabii şaraplarımızı aldık:))
..................................................
Neyse ki dönüşümüz vukuatsız geçti; sadece yolda birazcık telef olduk:))