Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Cuma, Ekim 05, 2007

GAMZE TÜYSÜZ.SPACES


Cuma sabah 7 de yola çıkıp Bozcaada'ya gittik. Pazar gecesi kalbimi Bozcaada'da bırakıp İstanbul'a geri döndüm:( Vakit bulunca uzun uzun yazmak istiyorum, her ne kadar Bozcaadalılar bana kızacak olsa da!:) Bozcaada o kadar doğal ve güzel bir yer ki, Bozcaadalılar kıyamıyor adanın kalabalıklaşıp, bozulmasına..............
.......................Bozcaada enfes bir yer ama gece hayatı seven insanlar beklentilerini düşük tutmalılar. Bozcaada stres atmak, kitap okumak, denize girmek, balık yemek, şarap içmek için yaratılmış bir yer :) Sakin ve sessiz...Bozcaada'nın denizi BUZZZZZ gibi! Normalde denizde çok uzun süre kalırım ya da sürekli serinlemek için denize girer çıkarım ama burada soğuktan ayaklarınızı hissetmiyorsunuz. Bozcaaada ile ilgil tek sevemediğim konu da bu oldu maalesef ki benim gibi denizi çok seven biri için biraz üzücü bir durum:(
Adada yapılacak en güzel aktivitelerden biri gün batımını seyretmek. Bunun için en uygun yer, Polente Feneri ama Rüzgar enerji Santralinin buraya kurulmuş olması nedeniyle içeriye girmek mümkün olmuyor. Ben şanslı olduğum için girmeyi başardım tabi :) .....................
.............................Konaklama için bağ evlerini ya da ilginç olması için pansiyona çevrilmiş bir Rum Evinde kalmayı tercih edebilirsiniz. Ev pansiyonlarda ortak tuvalet banyo kullanılıyor tabi. Ben 2 haftadır Armagrandi diye bir otelde kalıyorum. Polat otellerinin sahibi, 120 yıllık bir şarap fabrikasını otele çevirmiş. Otelin bu yaz 2. senesi. Otel otel bir yer arıyorsanız burayı tavsiye ederim...........................Geleneksel bağbozumu şenlikleri 26-27 Temmuz tarihlerinde yapılıyormuş. Yani haftaya...Geçtiğimiz hafta sonu, Kara Kuvvetleri Yelken yarışı nedeniyle 65'e yakın tekne adaya gelmişti.
Yaklaşık 300 kişilik yelken ekiplerileri de adadaydı tabi. Çok eğlenceli bir kalabalık vardı .............
............................Şimdilik bu kadar yazıbiliyorum. Ulaşım, konaklama listesi, feribot seferleri gibi bilgiler için http://www.bozcaada.info/ana.html adresini ziyaret edebilirsiniz. ayrıca Haluk Şahin'in Bozcaada Kitabını da okuyabilirisniz.

YAZININ TAMAMINI OKUMAK ve FOTOLAR İÇİN BİR TIK LÜTFEN

Hiç yorum yok:

Bozcaada...