Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Çarşamba, Ekim 10, 2007

"YOL'CU"





"Zamanın içindeki yolculuk ve keşiflerim"


................................
Buradan çıkınca yolculuk çok uzun sürmedi. Çünkü bu kez yönüm Bozcaada'ydı. AKşam olmadan vardım "Ada Kamping"e. Yerime yerleştim, düzenimi kurdum. Bir hafta kadar sıkı bir "kamp yaşamı" sürdürdüm. Sabah kalkıp koşuyor, denize giriyor, akşamları güneşlenip yüzüyor, gün içinde de biriktirdiklerimi okuyup yazıyordum. Bu sırada kamp "turizm sezonu" olması nedeniyle kalabalıktı. Ama onlarla bir bağım ve ilişkim olmadan geçti günler.

Arada "adaya" (yani adanın merkezine) indiğimde internete girip, kamptan yapamadığım telefonlarımı ediyor, alış veriş yapıyor ve adanın güzelliklerini yaşamayı sürdürüyordum. Bu arada yeni güzel insanlar tanımaya da devam ediyordum.

Yola çıkma gününden bir gün önce geleneksel "Bozcaada Kamp"larına gelen Türkiye Yeşilleri ile yalnız bir gün akşama kadra birlikte olabildim..................................

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN BİR TIK LÜTFEN


"YOL'CU"nun yolculuğu sürüyor...

........................
Turun ilk molası "Bozcaada"ydı.Bozcaada'da "ütopya ve ütopyalarımız" üzerine konuştuk ilkin. Çok güzel ve hoş insanlarla. Orada olmayanlar çok şey kaçırdılar. Tıpkı Bozcaada'dan haberdar olmayan ve oraya hiç gitmeyenler gibi. Orası günün birinde gerçekten bir "küçük dünya" olacak. Ya da ona isterseniz "ütopya"nın tanımındaki "yok ülke" diyelim. Tıpkı ütopyalarımız ve ütopyalarımızda anlattıklarımız gibi gerçek...
Bu sırra ermek isteyenler orayı ve bizi izlemeliler.
.........................................................

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN BİR TIK LÜTFEN

Hiç yorum yok:

Bozcaada...