Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Cuma, Ekim 05, 2007

Pİ-NİK KUŞ

Hamileliğimin ilk zamanları yaza ve yoğun iş dönemine geldiğinden sadece 3 günlük mide bulantılı bir Bozcaada dinlencesinden bu yana 1,5 senedir gerçekten rahat bir tatil yapmamıştım..yaz başı yaptığımız Gelibolu tatili ise Erin ile ilk tatil olması dolayısı ile biraz gergin geçmişti.. Alpay bana “hadi kamplı bir Bozcaada yapalım bu sene de bizi bekler ada ” dediğinde Erin ile nasıl olabileceğini hiç hayal edememiş ama yine de ” hadi o zaman olmadı Gelibolu’ya döneriz” dedim.. Gelibolu’ya dönmedik................
................Adaya geçtip Yiğit ve Nevin ile merkezde her zaman yemek yediğimiz yerde buluştuk, öğlen yemeklerimizden sonra kampımızı attığımız Güler ada pansiyona yol aldık.Güler ada üzüm bağları içerisinde bungalovların olduğu - bungalov dediği küçük tahta evler lüks değil ancak tuvaleti kliması mutfağı mevcut- küçük bir pansiyon ama biz bağların içersine kamp atmayı tercih ettik hep bugüne kadar, sabah uyanıp bağdan üzümü kopartıp yemek çok daha keyifli :) hem çadırda odalarda olan böceklerden olma ihtimali yok…...............
................Cumartesi günü rüzgar güllerinin oraya gün batımına gittik.. Erin’in türbinlere bakışı çok komikti.. kafayı döndürüp döndürüp baktı :)) gün batımında biraz üzüm biraz peynir biraz şarap ile keyiflendik....................
..................Erin dönüş yolunda 1 saat uyuyunca 3,5 saat yine çok zor geçti bir de eve gelip dipfriz şokunu atlatmak biraz zaman aldı.. ama hepsi geçince yine yüzümüz gülmeye ve tatlı ada rüzgarını teneffüs etmeye devam ettik..