Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Salı, Ekim 09, 2007

ÖZGÜRADA17

tenedostan düşlere

-I-

bir mavi beni bulan
uçsuz bucaksız
ve sonsuz bir mavi
yorgun bedenime kucak açan
onu yeniden yoğurup
şekillendiren

umudun tuzuyla
yaralarını saran
bir mavi...

mavinin düşleri artık
bütün beyin hücrelerime dolan
mavinin elleri
ellerimde
mavinin gözleri
gözlerimin elası içerisinde
içimde yitik bir kent
istanbul
bir yarımın kaldığı
sokaklarımda dövüştüğüm
galata’sında çakır keyif olduğum
aşkımı

boğazın sularına sunduğum
yitik bir kent...

şimdi huzurluyum
düşlerim var istanbul’dan geriye
bir de tenedos
düşlerimi yeniden bana veren
denizin coşkusu
mitolojik aşklar
ve ben...

-II-


denize vuruyorum kendimi
tam gaz ileri kaptan
tam gaz ileri
durmak olmaz
vuralım açık denizlere
egeden uzanalım
akdenize
akdenizden
okyanuslara
geride kalsın kederler
tam gaz ileri kaptan
tam gaz ileri
bu maviden başkası olmasın
yaşasın düşlerde
yaşamasın kederler
yorgun bedeni
yaşam bulsun...


GÜNCEDEN NOTLAR : Bu gün iki arkadaşımın şarap fabrikasında çalıştığını öğrendim; sevindim. Zaten sola meyilliydiler ve şimdi şarap atölyesinde işçiler. Öyle ki onlarla bazı şeyleri paylaşmam daha kolay olacak.................................
........................
kendi sularımdayım
tenedos’ta
thenes’in şehrinde
göçmen kuş misali
doğduğum kentte konaklıyorum
yeni kavgalara bilenmek için
yeni sevdalara koşmak için
yeni bir insan olarak
yeni yaşamı keşfetmek için...

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN BİR TIK LÜTFEN

Hiç yorum yok:

Bozcaada...