Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Cuma, Ekim 05, 2007

YAŞAMIMM

Aynı gün Çanakkale-Truva-Bozcaada-Ayazma 01-07-07

Sabah erkenden kalkıp önceki gün tadı damağımızda kalan simit-peynir-çay ve fonda deniz birlikteliğini tekrar yaşamak ve Tekine de yaşatmak için meydanımıza gidiyoruz.
Kahvaltıdan sonra filmdeki atın yanına gidip bir kaç kare fotoğraf çekip, biraz da sahilde yürüyüp Truvaya doğru yola çıkıyoruz. ........................
................Truvalıları, mitolojiyi, tarihi, eskileri ardımızda bırakıp 11 deki Bozcaada vapuruna doğru yollanıyoruz. Erken kalktığımız için Ekin uyuyor daha biz vapura binmeden. Pazar ve yaz olduğundan saat 11 de kalkması gereken vapur 15 dakika erken kalkıyor sanki biranönce bizi Bozcaadaya ulaştırmak ister gibi. Tek arabada kızının başında beklerken biz yukarıya çıkıyoruz ve kendimizi denize, denizden esen mis gibi rüzgara teslim ediyoruz.....................
........................Nefis bir akşam yemeğinden sonra geceyi fazla uzatamıyorum çünkü hem akşamların bu derece soğuk olabileceğini beklemediğimden dondum hem de şarabı içince uykum geldi. Ekini uyutayım diye içeri girdiğim anda uyuyacağımı biliyordum sanırım.