Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Cuma, Ekim 05, 2007

ÇİZGİLİ PİJAMA


Bu seneki bagbozumu festivalinde bende vardim :) ilk kez gittigim Bozcaada'yi cok begendim. Kimler tarafindan yapildigi bilinmeyen, en son Fatih Sultan Mehmet'in restore ettigi kaleyi gezdim........
.............Sokak aralarinda gezdim, evlerde uzum pekmezi yapilisini izledim. Sarap fabrikasinda gelen uzumlerin nasil tartilip,sapindan ayrildigini ve nasil sarap yaildigini gordum........
...........domates ve gelincik receli aldim. Bol bol balik yedim. Ada cafe de gelincik surubu ictim. Birkac fotografida sizinle paylasmak istedim. Gitmeyenler mutlaka Bozcaada'ya birkac gun ayirsinlar tatillerinde...

YAZININ TAMAMINI OKUMAK VE FOTOGRAFLAR İÇİN BİR TIK LÜTFEN

Hiç yorum yok:

Bozcaada...