Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Cuma, Ekim 05, 2007

POLENTE GEZEGENİ

bozcaada'ya gidememek...
Şimdi Ada'da olmak vardı anasını satıyım, her şey hazırdı.
Biletler, otel rezervasyonu, işten alınmış izin.
Soğutulmuş Corvus bile...........................
...............................
Ben ne yaptım, bir güzel yaz günümü daha bu masada çar çur ettim, ne için? Belki bir ara tatile gidebilme ihtimali için.
Bu hayat bu şekilde harcanmak için yeterince uzun değil.

Bugün mutlu değilim.
Hiçbir şey yapasım yok.
Onunla bile birlikte olmak istemiyorum.
Pufff....

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN BİR TIK LÜTFEN

Hiç yorum yok:

Bozcaada...