Merhaba,

Arama motorlarının derinliklerinde birçok blog yazarı var Bozcaada hakkında yazan.
İstedim ki onları bir yerde toplayayım, www.bozcaada.info sitesinden alacağım güçle onları hedef ziyaretçilere daha görünür, tecrübelerini daha paylaşılır kılayım.
Elbette eksik henüz. Ama sizlerin de yardımıyla Bozcaada üzerine yazıları olan blogları buraya eklemeye devam edeceğim.
Bozcaada ile ilgili varsa sizin veya bildiğiniz bir bloğu eklemek için BLOG EKLE bölümünden yararlanabilirsiniz.

Cuma, Ekim 05, 2007

MUTLU KIRBAŞ


İlk gidişim değildi Bozcaada'ya, çocukluğum oralarda geçti, deniz ile ilk orada tanıştım, ilk defa simidimi çıkartıp yüzmesini Seyfettin abimden öğrendim, Bedriye ablam ile sokaklarında oynadım, rum asıllı teyzemin yaptığı yılan balığı çorbasını ilk orada içtim, denizden çıkarttığım deniz kestaneleri ilk orada elime battı ve ilk orada tattım etinin tadını................................
.....................................Dün akşam, TALAY şarap fabrikasının satış mağazasından bir şişe kırmızı şarap kaptım, atladım arabaya, hani rüzgar gülleri vardı ya, temiz enerji üreten, kendi elektriğini kendi üretip fazlasını Çanakkale ile paylaşan. İşte onların yanındaydım dün akşam, bir grup Harley Davidson fanatikleri ve yaşlısı genci Bozcaada turistleriyle birlikte, güneşin batışını izledim. Gece olduğunda ise gözlerime uyku girmedi, dedim ya, o'nu ilk defa gördüm, bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan................................


YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN BİR TIK LÜTFEN

Hiç yorum yok:

Bozcaada...